
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Wojkowice
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Urzędzie Miasta Wojkowice wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot;
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot;
monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt
Łukasz Kacperski
l.kacperski@wojkowice.pl, 32-760-20-86 wew. 15
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Łukasz Kacperski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Łukasz Kacperski |
Data wprowadzenia: | 2020-11-27 09:30:55 |
Opublikował: | Łukasz Kacperski |
Data publikacji: | 2020-11-27 09:33:27 |
Ostatnia zmiana: | 2022-01-10 11:33:12 |
Ilość wyświetleń: | 2426 |